Соціальна реклама

I Всеукраїнський дистанційний конкурс студентських і учнівських наукових робіт із соціальної педагогіки (2013)

Конкурсні роботи:
Рейтинг Шифр Назва роботи К-ть балів
соцмережі жюрі
1 b73ec10b Не спешите быть взрослыми 43 391
2 6a00c448 No smoking!!! 294 329
3 80b4a7c8 Музикотерапія як засіб профілактики делінквентної поведінки 14 369
4 f0534f4b Зніми рожеві окуляри 2 365
5 08784dfe ТРУДОВА МІГРАЦІЯ або ДОБРЕ ТАМ, ДЕ НАС НЕМАЄ 10 359
6 352d43d7 «Я – не іграшка» 9 342
7 b860e536 Соціальна незахищеність молодої сім'ї в Україні 103 302
8 36623513 "Залишайтесь чистими - живіть без наркотиків" 4 321
9 518004cb Лідер за здоровий спосіб життя 45 312
10 c88564da "Шахи": усвідомлення негативних наслідків маніпулятивного впливу на дитину і необхідність набуття вмінь побудови демократичних стосунків у сім'ї 10 307
11 ae128a3e Не кури! 1 306
12 b1d09c36 Буклет для батьків 2 299
13 05332692 Соціальні проекти 0 292
14 53bd609c Скажемо рабству - Ні! 128 265
15 fa4075f4 Подбаємо про нашу землю! 5 281
16 80b5ca94 Молодь обирає здоров'я 4 280
17 b2919d30 Звертаємося до суспільства, до людей, яким не байдужа чужа доля, життя маленької дитини. Подивіться. Замисліться. Зрозумійте і виріште для себе. 95 261
18 b6dd9139 "Конструктор": соціальний захист молодих сімей у сфері забезпечення належними умовами проживання 6 268
19 4fa63144 Вимкни комп‘ютер! Життя набагато яскравіше... 31 262
20 c888d78f Сила в слабости 11 262
21 44e0a427 Ми майбутнє України 75 242
22 a630ec2a Усний журнал за темою: «Палити чи не палити?» 2 255
23 43fe3ed3 Діти наше майбутнє! 28 244
24 6cbf836e Життя людини - найвища цінність! 2 240
25 839de16d Скажемо НІ 1 239
26 59165472 Ми - майбутнє України 1 223
27 fb1b4571 Соціальна реклама 1 220
28 ae1cced5 Не будь байдужим! 3 218
29 65a31bcd Буклет для учнів 3 204
30 8ef5279e Діти – майбутне країни 2 196
31 44f18487 Скажимо палінню прощавай! 1 193
32 3636a8a4 NoSmoking! 9 158

Вимоги до оформлення конкурсної соціальної реклами

На Конкурс приймаються зразки соціальної реклами, розробленої учнівською та студентською молоддю, спрямовані на попередження або подолання актуальних соціальних проблем.

Мова соціальної реклами – українська.

Форма соціальної реклами – друкована, відео, аудіо.

Критерії оцінювання наукових робіт: креативність, актуальність, інноваційність, новизна, значущість, ясність і доступність викладу матеріалу, глибина, відповідність досягненням соціально-педагогічної теорії та практики.