Моделювання процесу дослідження професійно-технічної освіти дітей-інвалідів (гендерні аспекти)

Номінація: Наукові роботи на соціально-педагогічну тематику

I Всеукраїнський дистанційний конкурс студентських і учнівських наукових робіт із соціальної педагогіки (2013)

В роботі розкрито гендерні відмінності соціального становища людей-інвалідів; проаналізовано нормативно-правове забезпечення освітніх потреб дітей-інвалідів та спроектовано модель вивчення гендерних особливостей доступу дітей-інвалідів до ПТО.

Балів жюрі: 300. Голосів у соціальних мережах: 12

Для цього браузера не встановлений або відключений компонент Adobe Reader для перегляду файлів у PDF форматі. Інсталюйте його Завантажити Adobe Reader або налаштуйте браузер за інструкцією