Соціально-педагогічний зміст неформальної освіти підлітків з обмеженими функціональними можливостями (на прикладі професійно-технічних закладів освіти)

Номінація: Наукові роботи на соціально-педагогічну тематику

I Всеукраїнський дистанційний конкурс студентських і учнівських наукових робіт із соціальної педагогіки (2013)

В роботі розкрито зміст неформальної освіти та теоретичні підходи до її здійснення; проаналізовано розвиток громадянської активності підлітків з обмеженими можливостями методами неформальної освіти.

Балів жюрі: 301. Голосів у соціальних мережах: 2

Для цього браузера не встановлений або відключений компонент Adobe Reader для перегляду файлів у PDF форматі. Інсталюйте його Завантажити Adobe Reader або налаштуйте браузер за інструкцією